4 Mayıs 2016 Çarşamba

Nerelerdey(d)im? :)


     Uzuun zamandan sonra merhabalaar! :) Nerelerdeydim belki merak eden vardır, hem de buraları ihmal ettim diye bi şeyler yazayım istedim. 

 
     Başıma bazı minik tatsız sürprizler geldi ve son yazılarım da fotoğraflarım da -umuyorum ki- geçici süreliğine kayboldu. Ama sonra o kadar güzel, kocaman sürprizler ve mutluluklar yaşadım ki önce kitaplarımı sonra buraları ihmal etme nedenim hep böyle güzel sürprizler olsa keşke dedim :) Şimdi de size bu bol yeşilli, masmavi gökyüzülü☁ -ki mavi huydur bizde!- bir de kuş sesli yerimden yazayım istedim. 
 

      Son olarakk instagram hesabımdan takibi bırakmayanlara teşekkür ediyor, aramıza yeni katılan kitap dostlarına da hoş geldiniz diyorum :) Sanırım mutluluk görmeyi bilene her yerde! İnşallah kısa sürede görüşmek üzere; sevgiyle kalıınn🙋

 

*Fotoğrafı orijinal boyutuyla görmek için üzerine tıklayabilirsiniz.

 

Mekan: Konya Birlik Parkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder